استاندار تهران گفت: ساخت و سازهایی که در دماوند صورت گرفته، بسیار نگران ‏کننده است زیرا طبیعت زیبای منطقه را تخریب می شود و با تخریب طبیعت، آینده نگران‏ کننده ‏ای برای پایتخت وجود دارد.

سید حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مسئولان شهرستان دماوند باید برای آگاهی مردم در این زمینه کمک کنند که از این ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری شود.

وی ادامه داد: شورای تأمین شهرستان دماوند باید برای آگاهی مردم در این زمینه کمک کند که از این ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری شود.

هاشمی به کمک مردم در جلوگیری از ساخت و سازها تأکید کرد و افزود: خود مردم باید جلوی ضرر در منطقه را بگیرند؛ در خیلی از مناطق از این ساخت و سازها جلوگیری شده است.

استاندار تهران تصریح کرد: باید اقداماتی در این راستا انجام شود تا ساخت و سازهای غیر مجاز کندتر و سپس به طور کامل متوقف شود.

وی در زمینه تخریب محیط زیست در باغ سرهنگ آبسرد افزود: عملیات در این باغ متوقف شده است.

هاشمی قطع یک درخت را برابر با قتل دانست و افزود: تعداد زیاد درختان در آن منطقه باعث می‏ شود، محیط زیست بهتر و زیبایی داشته باشیم؛ اما اگر عکس آن را انجام دهیم، برای خودمان مشکل ‏ساز می ‏شود.

استاندار تهران با بیان اینکه درختان زیادی در این منطقه قطع شده است، افزود: سعی داریم آنجا را به حالتی که داشت برگردانیم و اجازه ساخت و ساز بیشتر را ندهیم تا شورای تأمین نسبت به این موضوع پیگیری لازم را انجام دهد/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.