معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از آموزش سالیانه بیش از 2و نیم میلیون نفر از مراکز مهارت‌آموزی در نقاط مختلف کشور خبر داد.

یدالله مهرعلیزاده، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه سالانه بیش از 2میلیون نفر از سوی مراکز تخصصی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کشور آموزش می‌بینند باید در جهت تجاری‌سازی و وارد کردن آموزش‌ها در زمینه تولید اقدام کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: 7010مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح کشور، 5هزار استاندارد مهارتی را به متقاضیان ارایه می‌دهند که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور فعالیت‌های لازم را برای افزایش تعداد استانداردهای آموزشی را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم به زودی تعداد بیشتری از استانداردها تهیه و در اختیار مربیان به منظور آموزش ارایه شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امکانات و ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف کشور به ویژه در زمینه تولید و صنعت وجود دارد باید با توانمندسازی روزافزون جوانان این مرز و بوم در جهت بهره‌برداری از این امکانات گام برداشت و تنها از این راه می‌توان به توسعه پایدار در کشور دست یافت.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار