مردم پاناما امروز یکشنبه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق‌های رای می‌روند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛  تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پاناما پایان یافت و مردم این کشور امروز یکشنبه پای صندوق های رای می روند.

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پاناما روز شنبه به اتمام رسید و مردم این کشور امروز یکشنبه  جایگزین ریکاردو مارتینه لی رئیس جمهوری کنونی را انتخاب خواهند کرد.

تبلیغات انتخاباتی پاناما در روزهای اخیر با درگیری های شدید میان نامزدها و انتقادات شدید آنها از همدیگر همراه بود. نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پاناما به جای آن که طرح و برنامه ای برای اداره این کشور در آینده ارائه کنند به انتقادات شدید از همدیگر و حملات شخصی به همدیگر پرداختند.

مردم پاناما امروز برای اولین بار در تاریخ این کشور در انتخابات از تجهیزات الکترونیکی استفاده می کنند و با بکارگیری این تجهیزات رئیس جمهور جدید کشورشان را انتخاب خواهند کرد.

مسئولان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پاناما روز شنبه تجهیزات الکترونیکی رای گیری از شهروندان را بررسی و تست کردند. همزمان نامزدهای انتخابات این کشور هم در آخرین فرصت تبلیغاتی در جمع طرفداران خود در شهرهای بزرگ حاضر شدند و سخنرانی کردند.

نتایج نظرسنجی ها در پاناما نشان می دهند "خوزه دومینگو آریاس" وزیر سابق مسکن و نامزد مورد حمایت "مارتینه لی " رئیس جمهور کنونی این کشور از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار