برنامه "تدبير" از يكشنبه 14 ارديبهشت ماه به بررسي نقش مديريت منابع انساني در تحقق اقتصاد مقاومتي اختصاص دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ اقتصاد مقاومتي مفهومي اقتصادي كه رشد و توسعه كشورمان در تمامي ابعاد فرهنگي، سياسي، اجتماعي و ... را شامل مي شود و ضامني بر ارتقاي خردجمعي و تحولات مثبت سازمان يافته در تمامي نهادها و ارگان هاي دولتي و بخش خصوصي به شمار مي رود به همين منظور  در برنامه "تدبير " يكشنبه 14 ارديبهشت ماه  "رامبد باران دوست "  كارشناس مجري اين برنامه به همراه " احمد بذلي " معاون منابع انساني مدير عامل يكي از شركت هاي خودرويي  درباره نقش مديريت  منابع انساني در تحقق اقتصاد مقاومتي به بحث و گفتگو مي پردازند.  
 
تاكيد بر "تأمين شرايط و فعال‌سازي كليه امكانات و منابع مالي و سرمايه‌هاي انساني و علمي كشور" و همچنين محور قراردادن رشد بهره‌وري در اقتصاد با تقويت عوامل توليد، توانمندسازي نيروي انساني، افزايش رقابت‌پذيري اقتصاد، ايجاد زمينه رقابت بين مناطق و استانها و به كارگيري ظرفيت و قابليت‌هاي متنوع جغرافيايي مناطق كشور كه به عنوان اولين و سومين راهبرد كلي در حوزه "اقتصاد مقاومتي" ابلاغ شده است، به تنهايي گوياي اهميت نيروي انساني در پيشبرد اين سياست ها است.

ويژگي هاي اقتصاد و ضرورت اقتصاد مقاومتي و بررسي وضعيت اقتصادي در عصر حاضر با توجه به تغييرات پرشتاب جهاني و حفظ و توسعه اشتغال نيز از جمله محورهاي مورد بحث در اين برنامه است.

برنامه "تدبير" با هدف بررسي توسعه و پيشرفت اقتصادي در جامعه و آگاهي بخشي مردم نسبت به حقوق اقتصادي شنبه تا چهارشنبه هر هفته به همت گروه دانش و پيشرفت راديو اقتصاد ساعت 11 به مدت 35 برروي موج اف ام رديف 98 مگاهرتز پخش مي شود.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار