مربیان، کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری، روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی می‌دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مراکز کانون در 27 شهر استان خوزستان با حضور دانش آموزان آیین‌های گرامی داشت این هفته را برگزار می‌کنند.

مراکز کانون استان خوزستان با اجرای برنامه های چون؛ معرفی شخصیت شهید استاد مرتضی مطهری، شعرخوانی با موضوع معلم، اجرای مسابقه، نمایش فیلم، کارگاه نقاشی با موضوع هفته‌ی معلم و کارگاه کاردستی ساخت قاب تبریک روز معلم با کاغذ و برش، کودکان و نوجوانان را با مقام والای معلم آشنا می‌کنند.

 معرفی شخصیت شهید مطهری به صورت قصه، معرفی وقایع و ایام به صورت مسابقه، آشنایی با احادیث، معرفی آیات و ضرب‌المثل‌ها در ارتباط با علم و دانش و ... دیگر برنامه‌هایی هستند که مربیان پر تلاش کانون با دعوت از دانش آموزان مدارس در مراکز کانون اجرا می‌کنند.

برنامه های هفته گرامی داشت معلم از 11 اردیبهشت ماه در مراکز کانون آغاز شده است و این مراکز در طول این هفته یک روز را به این مناسبت جشن می‌گیرند.

گفتنی است کانون در 27 شهر استان خوزستان 52 مرکز ثابت و سیار دارد که بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را توسط مربیان خود برای کودکان و نوجوانان 7 تا 16 سال اجرا می‌کند.

برچسب ها: گرامیداشت ، هفته ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.