آیت الله نوری همدانی گفت: ایران اسلامی دارای معادن بسیاری است و برنامه ریزی‌های درست و اصولی، می‌توان مشکل اشتغال و بیکاری جوانان را حل کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت الله نوری همدانی" پیش از ظهر امروز در پایان درس خارج فقه خود، در مسجد اعظم با اشاره به این که اگر برنامه‌های اقتصادی اسلام در جامعه به درستی اجرا شود، فقیری باقی نخواهد ماند، گفت: ایران اسلامی دارای معادن بسیاری است و برنامه ریزی‌های درست و اصولی، می‌توان مشکل اشتغال و بیکاری جوانان را حل کرد.
 
آیت الله نوری همدانی با بیان این که فقر، کمر انسان را می‌شکند، بیان داشت: لقمان در سفارشی به فرزندش بیان می‌کند "من همه مرارت‌ها را کشیدم، ولی از مرارت فقر، چیزی سخت تر ندیدم".
 
وی در ادامه با بیان این که خداوند دو کانون عقل و فکر و احساسات و عواطف را در وجود انسان قرار داده است، ابراز داشت: انسان اگر مسیر توبه و شکرگزاری را بپیماید، رقت قلب پیدا کرده و او را دررسیدن به تقوای الهی کمک می کند.
 
معظم له با اشاره به این که هیچ کسی در دنیا از موعظه بی نیاز نیست، تصریح کرد: یکی از وظایف روحانیون و طلاب، موعظه و ارشاد مردم است، باید طوری موعظه کنند که اثر گذار باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار