آیت‌الله نوری همدانی گفت: دنیای غرب و صهیونیست‌ها مدام در حال توطئه علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران می‌باشند و هر روز نیز نقشه‌های آنان جدیدتر و به روز تر می‌شود، ولی بدانند که عاقبت از آن نیکوکاران است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله نوری همدانی"، امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه مرکز کوثر و از پرسنل وزارت دفاع با اشاره به اهمیت یاد مرگ و معاد، به تبیین چگونگی معاد از منظر قرآن کریم پرداخت.
 
معظم‌له با اشاره به آموزه‌های قرآن کریم در باره یاد مرگ و معاد، گفت: درقرآن کریم سوره‌های فراوانی راجع به معاد و جهان پس از مرگ وجود دارد که نشان دهنده اهمیت این موضوع می‌باشد و هرانسانی باید با ادله و براهین محکم، نسبت به آن ایمان داشته باشد.
 
معظم له خاطر نشان کرد: پس از مرگ، روح انسان در عالم برزخ به زندگی خود ادامه می‌دهد و اگر نیکوکار و مومن باشد به نعمت های الهی متنعم می شود و اگر خدای ناکرده گنهکار و بدکار باشد، در عذاب برزخی خواهد ماند تا این که روز قیامت برپا شود و نتیجه اعمال خوب و بد خود را ببیند وارد بهشت یا جهنم شود.
 
این مرجع تقلید، یکی از راه‌های خداشناسی را دقت و تفکر در نشانه‌های الهی و خلقت آسمان‌ها و زمین دانست و افزود: خدای متعال در قرآن به آسمان، خورشید، شب و روز قسم یاد کرده که نشان دهنده عظمت آنها می‌باشد و اگر کسی می‌خواهد به یقین خود بیفزاید و ایمانش به خدای متعال بیشتر شود باید در آفرینش آسمان ها دقت نماید که میلیاردها ستاره چگونه هرکدام در مدار مشخص خود در حرکتند، ولی متاسفانه سرگرمی‌های دنیایی اجازه نمی‌دهد انسان‌ها به عظمت آفرینش‌های خدا بیندیشند.
 
معظم له با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و انقلاب، یادآور شد: دنیای غرب و صهیونیست‌ها مدام در حال توطئه علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران می‌باشند و هر روز نیز نقشه‌های آنان جدیدتر و به روز تر می‌شود، ولی بدانند که عاقبت از آن نیکوکاران است و آنان در مصاف با ایران اسلامی ره به جایی نخواهند برد.
 
آیت الله نوری همدانی در پایان، انقلاب اسلامی ایران را یکی از برکات الهی و نعمت‌های بزرگ خدا خواند و تاکید کرد: فضای مملکت به برکت ولایت و رهبری روشن است و به حول و قوه الهی این انقلاب زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار