مناطق مختلف بحرین در اعتراض به اخراج آیت الله "حسین نجاتی" روحانی بحرینی و سرکوب فعالان انقلاب چهاردهم فوریه شاهد برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه اللولوه، مناطق مختلف بحرین در اعتراض به اخراج آیت الله «حسین نجاتی» روحانی بحرینی و سرکوب فعالان انقلاب چهاردهم فوریه شاهد برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز بود.

 «احمد حسن » خبرنگار این شبکه با تهیه گزارشی در این باره گفت: همزمان با اخراج «آیت الله حسین نجاتی» روحانی بحرینی اهالی « المعامیر» با برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز تصمیم رژیم آل خلیفه را محکوم کردند.

وی تصریح کرد: اهالی معامیر همچنین تصمیم کورکورانه رژیم آل خلیفه در حق فعالان و نیروهای چهارده مارس را محکوم کردند.

وی افزود: در شهر «سنابس» شهروندان با شرکت در راهپیمایی همبستگی با شهید« عبدالعزیز عبار» راه روش این شهید انقلابی که خواستار آزادی عقیده، بیان و نمایندگی عادلانه سیاسی بود را کامل کردند.

خبرنگار این شبکه در ادامه این مطلب افزود : اهالی شهر «جده حفص» همچنین با برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز خواستار آزادی بازداشت شدگانی شدند که بدون دلایل و اسناد قانونی بازداشت شده اند.

وی افزود :اهالی شهر« ستره» نیز با برگزاری راهپیمایی همبستگی با شهدا و زخمی های انقلاب چهارده فوریه با عنوان «رهبران عزت» نقض های گسترده و مداوم از سوی دستگاههای امنیتی رژیم آل خلیفه را محکوم کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار