بازیکن ساروی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای فصل آینده هم برای پرسپولیس تهران بازی خواهم کرد.

امید عالیشاه در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: با توجه به تغییر و تحولاتی که در پرسپولیس تهران صورت گرفت، تمام تلاشمم را خواهم کرد تا در پرسپولیس تهران بمانم.

وی با اشاره به اینكه قراردادش با باشگاه دوساله است، تصریح کرد: تابع نظر مدیرعامل و کادرفنی باشگاه هستم که در صورت نیاز دوست دارم در این تیم پرطرفدار بازی کنم.

بازیکن ساروی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره تغییرات مدیریت باشگاه اظهار داشت: زمانی که آقایان رویانیان و پروین در تیم بودند برای موفقیت باشگاه و بازیکنان تلاش کردند و آرزو دارم که هیئت مدیره جدید نیز در کارشان موفق باشند.

عالیشاه با بیان اینکه محمدرضا رحیمی از مدیران قوی و برتر کشور بوده و سابقه مدیرعاملی در سپاهان اصفهان را نیز دارد، اظهار داشت: کسانی که از سوی وزارت ورزش در هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب شدم به جز استیلی و زادمهر شناختی خاصی ندارم اما هدف همه آنها با توجه به پرطرفدار بودن تیم موفقیت و سربلندی پرسپولیس تهران در لیگ است.

وی درباره عملکرد فصل گذشته اش در تیم پرسپولیس تهران گفت: فکر می کنم در نخستین حضورم در پرسپولیس با توجه به مصدومیتی که داشتم، خوب کار کردم و امیدوارم که هواداران و مدیریت و کادرفنی از عملکردم رضایت داشته باشند.

بازیکن مازندرانی پرسپولیس تهران از آمادگی خوب و مطلوب بدنی اش سخن گفت و ابراز داشت: با توجه به تعطیلی لیگ تا زمان برگزاری اردو و تمرینات پرسپولیس در حال حاضر در شهرم ساری مشغول تمرین هستم.

عالیشاه علی دایی را یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که تیم در مسائل مالی داشت کسب سهمیه آسیایی و نایب قهرمان لیگ برتر برای ما شاهکار بود./ب


برچسب ها: فصل ، کسب ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.