مدیر اداره جهاد کشاورزی ساری از اجرای عملیات قلع و قمع و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی منطقه فرح‌آباد، ولی‌آباد و دودانگه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري ، طهمورث قاسم‌نژاد گفت: در راستای حفظ و صیانت از زمین‌های کشاورزی و جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، چهار فقره احکام قلع‌ و قمع ساخت‌وساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی منطقه فرح‌آباد ساری به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: این تخریب در سطح 16 هزار و 320 مترمربع از زمین‌های کشاورزی که به صورت غیرمجاز تفکیک شده بود صورت گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه در همین راستا بیش از 11 هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی روستای ولی‌آباد منطقه فرح‌آباد که به صورت غیرمجاز تغییر کاربری شده بود به حالت اولیه کشاورزی اعاده شد، افزود: اجرای این احکام با حضور کارشناسان امور اراضی این شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی منطقه، نیروی انتظامی فرح‌آباد و دیگر مسئولان انجام شد.

وی همچنین از اجرای دو فقره حکم قلع‌ و قمع ساخت‌وساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی بخش دودانگه خبر داد.

قاسم‌نژاد افزود: در راستای حفظ و صیانت از زمین‌های کشاورزی و جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی، دو فقره بنای غیرمجاز در منطقه دودانگه شهرستان ساری قلع‌ و قمع شد.

وی با تقدیر از همکاری دادستان و فرماندهی انتظامی ساری در اجرای احکام قلع و قمع ساخت‌وساز در زمین‌های کشاورزی گفت: این مدیریت برحسب وظایف قانونی، حفظ و حراست از زمین‌های کشاورزی را در اولویت کاری خود قرار داده است../س

برچسب ها: قلع ، ساخت ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.