رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: قانونی که در سال قانونی که در سال 1286برای اولین توسط مجلس ملی برای انجمن‌های شهر به تصویب رسید از قانونی که امروز بعد از گذشت 107 سال درمورد شوراهای شهر وجود دارد بسیار قویتر است.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در ادامه جریان پنجاه و هفتمین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه  و بودجه شهر تهران خطاب به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که به مناسبت روز ملی شوراها در جلسه امروز شورای شهر حضور دارد با اظهار امیدواری از اینکه شوراها به جایگاه واقعی خود برسند گفت: محسن رضایی یکی از چهره های تشخیص مجمع مصلحت نظام است که در بحث مدیریت شهری به طور جدی وارد شده اما هنوز خروجی لازم آن در تهران مشاهده نشده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهر تهران با اشاره به ضرورت تحقق مدیریت یکپارچه شهری تصریح کرد: هنوز بسیاری از نهادها به دنبال تحقق مدیریت واحد شهری هستند اما با فرهنگی که در سطح  مدیریتی ما وجود دارد به نظر نمی رسد در حال حاضر به این موضوع برسیم.
وی ادامه داد: از مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست می کنم همانطور که تجمیع انتخابات شوراها با ریاست جمهوری را دنبال کردند تحقق مدیریت یکپارچه شهری را نیز در اولویت قرار دهند.

دبیر با اشاره به اینکه هنوز شهرداری تهران از قانون سال 1334 تبعیت مجلس شورای اسلامی تبعیت می‌کند خاطر نشان کرد: قانونی که در سال 1286 برای اولین توسط مجلس ملی برای انجمن‌های شهر به تصویب رسید از قانونی که امروز بعد از گذشت 107 سال درمورد شوراهای شهر وجود دارد بسیار قویتر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، برنامه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار