رئیس انجمن هفدهمین کنگره اورولوژی ایران گفت: 20 امتیاز برای این کنگره در نظر گرفته شده است که بالاترین امتیاز برای هر کنگره است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر عباس بصیری رئیس کنگره اورولوژی ایران در افتتاحیه این کنگره  به بیان مشخصات این نشست پرداخت و گفت: در این کنگره سمت و سوی عملی  در برنامه‌ها وجود دارد و نکات عملی و مشکلات همکاران را بحث خواهیم کرد و سعی شده روی نکات عملی و موارد واقعی بحث کنیم.

وی با بیان اینکه در این کنگره سعی داریم که مهارت را منتقل کنیم افزود: برای همکاران نکات عملی را آورده‌ایم که تجربه کاری پیدا کند و همکارانی از خارج از کشور نیز معرفی می‌شوند.

دکتر بصیری با اشاره به مشخصات کلی کنگره اظهار داشت: اهداف کلی شامل سمت و سوی عملی در برنامه‌ها، گرایش انتقال مهارت، حضور همکاران برجسته مقیم خارج از کشور، عنایت خاص بهره‌گیری از امکانات سمعی و بصری، تنظیم برنامه‌ها با محوریت شاخه‌های تخصصی انجمن، اختصاص ضبط برنامه‌ها و ارائه در سایت انجمن است.

وی با بیان اینکه برای این کنگره 20 امتیاز در نظر گرفته شده است گفت: در این کنگره معرفی مقاله برتر در گروه دانشگاهی و غیر دانشگاهی و تعیین تیم اجرایی کنگره هجدهم نیز انجام می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.