موسوی، معاون مالی و اداری شهرداری منطقه 15 از اصلاح الگوی مصرف در ساختمانها و فضاهای شهری منطقه با هدف کاهش مصرف انرژی و هزینه ها خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانغ موسوی، معاون مالی و اداری شهرداری منطقه 15 گفت: در این راستا طی سال گذشته با تعویض یکهزار لامپ T10 و T8، تعویض ترانس‌های بالا و همچنین استفاده از بالاست‌های الکترونیکی، 25 در صد کاهش مصرف برق در روشنایی ساختمان‌های منطقه ایجاد کرده‌ایم. 

معاون مالی و اداری در ادامه به نصب ساعت نجومی و جایگزینی آنها با فتوسل‌های موجود در بوستانهای منطقه اشاره کرد و خاطر نشان کرد‌: این اقدام از راهکارهای موثر در کاهش مصرف برق بوستانهاست که طی سال گذشته در 10 بوستان منطقه اجرا شد و با توجه به تاثیر مثبت حاصله، این روش در سالجاری در 90 بوستان دیگر منطقه نیز اجرا می‌شود.

معاون مالی و اداری شهرداری منطقه 15 در تشریح تفاوت عملکرد ساعت نجومی با فتوسل‌های موجود در روشنایی اتوماتیک وار به هنگام اذان مغرب و اذان صبح گفت: مشکلات فنی و عدم رعایت موضوع مورد ذکر در فتوسل‌ها منجر به افزایش مصرف برق می‌شد که با استفاده از روش جدید می‌توان در صد قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار