سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز از آمادگی کامل رکابزنانش برای حضور در مسابقات پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،احد کاظمی افزود: از هفته آینده لیگ برتر دوچرخه سواری ایران آغاز خواهد شد و با تمام قوا در این لیگ حضور خواهیم یافت, ولی با توجه به اینکه قدرت اصلی ما در مسابقات جاده هست و لیگ برتر در هر دو رشته جاده و پیست برگزار می شود باید رکابزنان ما در قسمت پیست هم تلاش کنند تا بتوانیم عنوان خوبی کسب کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولیت مربیگری تیم ملی هم به من سپرده شده است در هفته گذشته یک اردوی آمادگی مشترک با تیم ملی برگزار کردیم که برای رکابزنان تیم پتروشیمی هم بسیار مفید بود و آمادگی خوبی برای مسابقات پیش رو کسب کردیم.

کاظمی ادامه داد: برای اولین بار در تور ژاپن شرکت خواهیم کرد و این تور در سالهای گذشته با تور آذربایجان در یک تاریخ برگزار می شد و با توجه به اینکه امسال تور آذربایجان کمی دیرتر شروع خواهد شد در تور ژپاپن هم رکاب خواهیم زد.این تور از مسیرهای سربالایی زیادی برخوردار است و برای تیم ما این امر یک نکته مثبت است و میتوانیم مقام خوبی برای کشورمان کسب کنیم.

احد کاظمی اظهار داشت: خوشبختانه یک تیم دیگر هم به جمع تیم های لیگ برتر از شهر تبریز اضافه شده است و تعامل خوبی با تیم شهرداری تبریز داریم.اکثر ورزشکاران این تیم از رکابزنان سابق پتروشیمی هستند و حضور این تیم باعث می شود تا در آینده دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی که در حال حاضر هم یک سر و گردن بالاتر از دیگر استان هاست پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

وی در خاتمه در مورد تور آذربایجان گفت: با توجه به اینکه میزبان هستیم به چیزی جز قهرمانی نمی اندیشیم و با قطعی شدن تیم های حاضر در تور میتوانم راحت تر در مورد سطح کیفی تور نظر دهم.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: درخشش ، مسابقات ، دوچرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.