یک عضو هیات علمی و چند تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با کسب دو مدال طلا و یک برنز در چهارمین جشنواره بین المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران که به میزبانی واحد علوم و تحقیقات شیراز برگزار شد، خوش درخشیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

جشنواره بین المللی 4IFI مخترعان، مبتکران و نوآوران در روزهای دوم تا پنجم اردیبهشت ماه 93 با ارایه بیش از600 طرح از کشورهای مختلف به میزبانی واحد علوم و تحقیقات فارس برگزار شد.

این مسابقات با حضور بیش از 14 کشور از جمله؛ آلمان، کره جنوبی، چین، رومانی، ایتالیا، کرواسی و فرانسه در شش بخش مکانیک، کشاورزی، علوم پایه، شیمی، پزشکی، برق و کامپیوتر برگزار شد که با درخشش استادان و دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی کرمانشاه همراه بود.

دکتر روناک گراوند از اعضای هیات علمی گروه عمران در بخش بین الملل با ارایه اختراع و طرح "شستشوی کائولن" مدال افتخار و جایزه ویژه بخش بین الملل را به خود اختصاص داد.

همچنین سعید گلشنی ساکت دانشجوی ترم شش رشته معماری، در بخش مکانیک با ارایه طرح "واتر پمپ و حذف الکتروموتور ژنراتور و شافت غلاف" موفق به دریافت مدال طلا شد.

وحید سهیلی آرا و آزاده نوری هر دو از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان واحد کرمانشاه در بخش برق و الکترونیک به طور مشترک مدال برنز را کسب کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.