علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با هم‌افزایی دولت و سازمان تامین اجتماعی گام مهمی در جهت تامین مسکن کارگران در سال جاری برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی ربیعی، وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در مراسم دومین روز بزرگداشت هفته کارگر که به عنوان کارگر، سلامت و رفاه اجتماعی نامگذاری شده و در محل تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: امسال بودجه‌ای برای مسکن کارگران به تامین اجتماعی تخصیص داده شده است تا در جهت کمک به تامین مسکن کارگران اقدامات اولیه صورت گیرد البته با کمک دولت طی 3الی4 روز آینده این امر محقق خواهد شد و برای تامین مسکن کارگران و رفع مشکل آنها اقدامات جدی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولت بدون شعارهای پوچ و برنامه‌ریزی‌های بی‌ثمر به صورت همه جانبه از کارگران حمایت خواهد کرد تصریح کرد: با توجه به اینکه کارگران در تمامی عرصه‌ها همواره در کنار دولت بوده و با انعطاف روزهای سخت بسیاری را سپری کرده است این اطمینان را به جامعه کار و تلاش می‌دهم تا با سرلوحه قرار دادن راستگویی به دنبال آینده‌ای بهتر و برقراری رفاه روزافزون برای کارگران اقدام خواهیم کرد.

ربیعی افزود: امروز ما شاهد یک تامین اجتماعی سالم با مدیریت سالم هستیم که بدون پرداختن به حاشیه‌های بیهوده که چیزی جز تضییع حقوق کارگران را طی سال‌های اخیر به دنبال نداشته تنها به دنبال اهداف و وظایف خود در زمینه‌های تخصصی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این هفته کارگر بیش از پیش به مسائل و مشکلات کارگران کشور بپردازیم و با اتخاذ سیاست‌های مناسب گام‌های اساسی را برای بهبود وضعیت معیشت کارگران برداریم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار