معاون وزیر امورخارجه سوریه در مقاله‌ای با تاکید بر ادامه مبارزه این کشور با گروه‌های تروریستی اظهار داشت سوریه درگیر جنگ علیه تروریسم شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"فیصل المقداد" روز شنبه طی مقاله‌ای در روزنامه البناء لبنان با طرح پرسشی با این عنوان که "آیا غرب بر حقیقت توان دولت سوریه واقف است و باز هم در نادیده گرفتن آن اصرار می‌روزد ؟ و آیا طرف‌هایی که در نظارت دولت سوریه بر انتخابات ریاست جمهوری تردید دارند ، شایستگی دولت را برای اجرای این انتخابات درک می‌کنند؟" نوشت : سوریه هم اکنون با تحریم‌های اقتصادی ، که این کشور را از سرمایه‌گذاری  و استفاده منابعش باز می‌دارد ، روبرو شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سرویس‌های اطلاعاتی غربی-عربی انواع توطئه‌ها را بر ضد امنیت سوریه به کار بردند و با صدها رسانه به تشویش وجهه سوریه و قلب حقایقی که در این کشور در جریان است ، دست زدند افزود : مسئله سلاح شیمیایی و امحای آن تنها با سخن کفایت می‌کند و بُعد معنوی در آن به نیروهای مسلح و فرهنگ سنتی به عنوان وسیله بازدارنده در مقابل سلاح هسته‌ای اسرائیل وابسته است.

معاون وزیر امور خارجه سوریه در بخش دیگری از مقاله خود نوشت : سوریه درگیر جنگ علیه تروریسم شده و با این وجود به تعهدات خود در قبال پرونده شیمیایی پایبند بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: لبنان ، شنبه ، فیصل ، مقداد ، عربی ، تحریم ، سعودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار