درخشان: لغو بازی با موزامبیک خسارت جبران ناپذیری به فوتبال وارد کرد

کارشناس فوتبال گفت: برخی مسائل باعث شده که تیمها حاضر به بازی مقابل تیم ملی نشوند.

حمید درخشان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: بازی تدارکاتی که بین موزامبیک و تیم ملی کنسل شد خسارات جبران ناپذیری به تیم ملی وارد کرد همین بازی می‌توانست در روند آماده‌سازی کمک حال خوبی برای تیم ملی باشد.

درخشان درادامه بیان کرد: اگر همین روند ادامه یابد بازیکنان ما نمی‌توانند شرایط آرمانی تیم را به درستی تشخیص دهند ونقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و برای مقابله با تیمها دچار مشکل می شوند.

وی همچنین درخصوص اردوی تیم ملی و بازیهای تدارکاتی با تیم‌های درجه دو چنین گفت: بازی با تیمهای بزرگ و مطرح یک افتخاری برای تیم ملی محسوب می‌شود.

بر این اساس کی روش خودش انتخاب کرده و شخص خاصی دررابطه با اینکه با چه تیمی بازی تدارکاتی داشته باشد به وی پیشنهاد نکرده است. کی روش شخصاً تصمیم می‌گیرد و با تدابیری که اندیشیده است قطع به یقین می‌خواهد تیم ملی را به سمت وسوی مثبتی بکشاند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه اردو بدون حضور لژیونرها برگزار شد تصریح کرد: این کار تأثیر منفی در روند تیم دادر بودن لژیونر‌ها دراردو درکنار بازیکنان امری مهم است و درروحیه بازیکنان تأثیر مستقیم دارد.

درخشان درمورد اینکه اگر بازیهای لیگ ادامه داده می‌شد آمادگی بازیکنان تیم ملی بهتر بود افزود: به هیچ عنوان این مسئله قابل قیاس نیست و این کار نه تنها خوب نبود بلکه به بازیکنان لطمه وارد می شد زیرا بازیکنان تیم ملی در باشگاه‌ها روند آماده‌سازی را حفظ نمی‌کنند و خود را در شرایطی مناسب قرار نمی‌دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال مسئولان تیم ملی برای حضور مقتدرانه تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل باید بازیهای تدارکاتی خوب با تیمهای مطرح درنظر بگیرد تا تیم ملی درجام جهانی زنگ تفریح برای حریفانش نباشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: کنسل ، درخشان ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار