پیشکسوت پرسپولیس گفت:پیشنهاد‌های خوبی از پیشکسوتان درباره نحوه خصوصی‌سازی باشگاه ارائه شد که امیدوارم در کل شاهد یک تصمیم درست برای واگذاری باشگاه به بخش خصوصی باشیم.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:جلسه نسبتاً خوبی با خادم داشتیم، پیشکسوتان حرفهای خوبی زدند و پیشنهاداتی ارائه دادند که پیشنهاد‌های خوب و سازنده‌ای بود که درحال بررسی است و امیدوارم در کل نتیجه خوبی برای تیم قدرتی و پرطرفدار پرسپولیس داشته باشد.


وی درمورد احتمال حضور زاد مهر در هیئت مدیره بیان کرد: اصلاً چنین مطلبی مطرح نبوده و صحبتی از وی در جلسه بیان نشده است.


پیشکسوت پرسپولیس افزود:از طرف خادم پیشنهاد شد برای هیئت مدیره از خود پیشکسوتها استفاده شود، سپس یکسری پیشنهاد‌ها از طرف پیشکسوتان ارائه شد که سهام باشگاه پرسپولیس به کسانی که برای این تیم زحمت کشیدند و جوانی‌شان را وقف این تیم پرطرفدار کرده‌اند واگذار شود، یکی دیگر از پیشنهادهایی که ارائه شد این بود که دولت کمک کند و به پیشکسوتان وامی پرداخت کند یک وام ده ساله که از این طریق پیشکسوتان دستشان باز شود و بتوانند برای کمک به تیمشان قدمی بردارند.


پیشکسوت پرسپولیس افزود: پیشنهاد بعدی این بود که سهام باشگاه به مزایده گذاشته شود.


وی در پاسخ به این سوال که آیا جلسه پیشکسوتان باشگاه با خادم نتیجه شفافی داشت؟ بیان کرد:در این جلسه فقط یکسری راهکار‌ها پیشنهاد شد که در مجموع امیدوارم به جمع بندی و نتیجه خوبی برای باشگاه برسیم.


درخشان در پاسخ به این سوال که آیا با وامی که پیشکسوتان پیشنهاد دادند موافقت می‌شود بیان کرد:به نظرم این کار خیلی سخت عملی میشود.


پیشکسوت پرسپولیس افزود:بحث بعدی اصالت پرسپولیس است به نظر من نباید سهام این باشگاه قدیمی صرفاً به یک تاجر واگذار شود. به نظرم باشگاه بضاعتی دارد که با آن می‌توان به شکست غلبه کرد.
وی افزود:سهام باشگاه باید در اولویت اول به پیشکسوتان برگردانده شود.


درخشان درمورد موافقت علی دایی به عنوان سرمربی تیم با روش خادم اظهار داشت:وزارت ورزش و جوانان باید تصمیم نهایی را در این رابطه اتخاذ کند.


درخشان در مورد اجرا شدن خصوصی‌سازی بیان کرد:به هر حال باید هرچه زودتر انجام شود چون بالاخره فدراسیون فوتبال از طریق AFC تحت فشار قرار می‌گیرد تا خصوصی‌سازی اجرا شود.
به هر حال هرچه زودتر بحث خصوصی‌سازی انجام شود بهتر است.


وی در مورد تهدید استعفای علی پروین گفت: این مطلب درست‌است، پروین اعلام کرد اگر به باشگاه کمک مالی نشود استعفا خواهد داد چون در غیر این صورت نمی توان تیم را اداره کرد.


درخشان درمورد اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌های مدیر عاملی، علی دایی است پاسخ گفت: نه اصلاً چنین مطلبی صحت ندارد.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد گفته‌های عربشاهی که اعلام کرد حضور پیشکسوتان هیچ فایده‌ای نداشته خاطرنشان کرد: به هر حال وی نظر شخصی‌اش را اعلام کرده و بنده احترام می‌گذارم، ولی باید منتظر باشیم و من امیدوارم بهترین نتیجه و تصمیم برای تیم پرطرفدار و قدیمی پرسپولیس گرفته شود.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: خادم ، باشگاه ، درخشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار