معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز گفت: سرمایه‌گذاری در جاذبه‌های شهری و گردشگری شيراز براي تحقق بودجه امسال شهرداري شيراز ضروری است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ محمد فرخ‌زاده افزود: امسال بودجه 2هزار و 200 میلیاردی برای شهر شیراز بسته شده است .

وی ادامه داد: نخستین اصل در بحث گردشگری تغییر در نوع نگاه، فکر و نگرش است همان‌طور که در قرآن نیز گفته شده که حال قومی تغییر نمی‌کند مگر اینکه خود آن قوم تصمیم به تغییر بگیرند.

این مسوول بیان کرد: برابر آمار گرفته شده بسیاری از کشورهای دنیا حتی تا به حال نام شهر شیراز را نشنیده‌اند و این جای نگرانی دارد و در دنیای رقابتی امروز اگر تلاش نکنیم نمی‌توانیم به خواسته‌هایی که مد نظرمان است، برسیم.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز افزود: ما از گردشگری، تنوع‌طلبی، دیدن حال مردمان، میراث فرهنگی معنوی، آشنایی با فرهنگ مردم و اقتصاد و اشتغال مولد را انتظار داریم.

وی با اشاره به این‌که فرزندان ما ترانه‌های راک را بهتر به خاطر دارند تا اشعار سعدی و حافظ، گفت: باید فضای شهر را متفاوت کنیم و با اطلاع‌رسانی سطح آگاهی مردم را در حوزه ملی و فراملی بالا ببریم.

این مسئول ادامه داد: امسال بودجه2 هزار و 200 میلیاردی برای شهر شیراز بسته شده است که به جز با سرمایه‌گذاری در جاذبه‌های شهری و گردشگری میسر نمی‌شود.

وی افزود: نخستین اقدام خوب شورای این شهر راه‌اندازی کمیسیون گردشگری بود که با یک نگاه فرا شهرداری و ایجاد تعامل بین دستگاه‌های مختلف باعث پیشرفت می‌شود./

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.