وزیر امور خارجه آمریکا گفت: تلاش جهت ایجاد صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها هم اکنون به حالت وقفه رسیده است و دو طرف باید در خصوص اقدام بعدی خود تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگـزاری رویترز، وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد "جان کری" وزیر امور خارجه این کشور عقیده دارد تلاش جهت ایجاد صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها هم اکنون به حالت وقفه رسیده است و دو طرف باید در خصوص اقدام بعدی خود تصمیم‌گیری کنند.

"جین پساکی" سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در این باره خطاب به خبرنگاران گفت: "به عقیده وی (کری)، اکنون لحظه گذار و بخشی از فرآیند شمرده می شود. ما در دوره توقف به سر می‌بریم که طی آن، طرفین باید در خصوص اقدام آینده خود تصمیم‌گیری کنند."

 وی افزود: "ما همواره بر این عقیده بوده‌ایم زمانی فرا خواهد رسید که طی آن باید توقف کنیم و طرفین، باید به آنچه که امکان وقوع دارد بیاندیشند. اکنون قطعا آن زمان فرا رسیده است."

انتهای پیام/



برچسب ها: کری ، مذاکرات ، صلح ، اسرائیل ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
به کاربردن واژه مذاکره توسط آقای کری مضحک و خنده دار به نظر می رسد . یک ملت را آواره کرده اند ، بخشی از آنها در خانه و سرزمینشان زندانی کرده اند و هر روز به بهانه های واهی تعدادی از آنها را می کشند ، و حالا هم عملا می خواهند آنان را وادار به امضای تائید مالکیت یک مشت اروپائی استعمار گر و صهیونیست بر سرزمین قوم کنعان و مردم فلسطین نمایند .
آخرین اخبار