بازیگر سال "جیمز مک آووی"

کار حرفه‌ی او از زمانی که مرتب روی پرده‌ی سینماهایمان دیده شد، کمی پت‌ پت کرده است؛ او نقش‌ هایی متفاوت مثل آقای تاموس در ماجراهای نارنیا: شیر، جادوگرو کمد،دکتر نیکلاس گریگان در آخرین پادشاه اسکاتلند و یک تحصیل کرده. سرباز عاشق در تاوان را بازی کرده است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛  هیچ کس تا به حال در استعداد و کاریزمای "جیمز مک‌ آووی" شک  نکرده است، اما کار حرفه‌ی او از زمانی که مرتب روی پرده‌ی سینماهایمان دیده شد، کمی پت‌ پت کرده است؛ او نقش‌ هایی متفاوت مثل آقای تاموس در ماجراهای نارنیا: شیر، جادوگرو کمد،دکتر نیکلاس گریگان در آخرین پادشاه اسکاتلند و یک تحصیل کرده. سرباز عاشق در تاوان را بازی کرده است. خب، نقش چارلز خاویر در "ایکس من" را هم بازی کرده  تا بتوان قبض‌هایش را پرداخت کند اما موتور  اکشن تحت تعقیب پیش از آن  که وارد حیطه‌ی فرنچایز شود از حرکت باز ایستاد و صدا پیشگی در آرتور کریسمس و گنومئو و ژولیت پس از دوران سر گیجه آور 2005 تا 2007، تا حدی نشان دهنده‌ی نزول او بود.
 
اما امسال، این بازیگر اسکاتلندی در سه فیلم انگلیسی سر زنده ی موفق بازی گرد  تا اثر خود را به عنوان ی بازیگر خارق‌العاده‌ی متداکتینگ با قابلیت ستاره شدن، بر جای بگذارد انرژی و جذابیت کلید نقش‌های او در فیلم‌های WELCOME TO THE PUNCH، نشئگی و پلیدی بود، به اضافه ی اشتیاق برای کشف مکان‌های تاریک امسال برای بازیگران متعددی سال خوبی بوده است(از جمله کریس‌مزورث، بندیکت‌کیوکامبر و تام‌هنکس) اما جیمز بازیگر سال ما است.
 
منبع:مجله 24
برچسب ها: فیلم ، سینما ، پادشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار