مدیر رسانه 137 شهرداری منطقه 12، از عملکرد شهرداری این منطقه در نیمه دوم فروردین‌ماه سال 93 خبر داد.

حسین سعدی‌پور، مدیر رسانه 137 شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: 3 هزار و 679 پیام شهروندان در نیمه دوم فرودین‌ماه سال 93 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 ارسال شده است.
 
وی افزود: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نیمه دوم فرودین‌ماه سال جاری 97.42 درصد است.
 
وی ادامه داد: آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نواحی 6 گانه و معاونت‌های شهرداری منطقه 12 شامل ناحیه یک 518 پیام، ناحیه 6 و 511 پیام، ناحیه سه 718 پیام ناحیه چهار 621 پیام، ناحیه پنج 695 پیام، ناحیه شش 557 پیام معاونت اجتماعی و فرهنگی 29 پیام حمل‌و‌نقل ترافیک 28 پیام و معاونت فنی و  امور شهری 2 پیام است.
 
سعدی‌پور با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6‌گانه شهرداری منطقه 12 افزود: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6‌گانه شهرداری منطقه 12 به ترتیب از رتبه نخست تا ششم شامل ناحیه دو، 100 درصد، ناحیه چهار 99.02 درصد، ناحیه یک 98.70 درصد، ناحیه شش 98.70 درصد، ناحیه شش 98.68 درصد، ناحیه سه 97.17 درصد و ناحیه پنج 92.78 درصد است.
 
وی خاطرنشان کرد: فراوانی پیام‌های شهروندان در نیمه دوم فروردین‌ماه سال 93 در سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل نظافت معابر، طعمه‌گذاری، لکه‌گیری، آسفالت و زباله تفکیکی شهروندان است.
 
آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه دوم فرودین ماه سال 92 شامل 2 هزار و 802 پیام با 877 افزایش پیام در سال 93 و درصد رضایتمندی 88.66 درصد و با 9 درصد افزایش رضایتمندی در سال 93 است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار