به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت، جشن دهکده سلامت با حضور شهردار منطقه 9 ، مدیر کل اداره سلامت شهر تهران، معاونت اجتماعی و فرهنگی، شهرداری نواحی و دیگر روسا و دیگر معاونین این مجموعه با اجرای برنامه های شاد و متنوع در بوستان کوکب برگزار شد.

به گزاش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این مراسم سید علیرضا حسینی ،حسینی شهردار منطقه 9  ضمن قدر دانی  از زحمات برگزار کنندگان دهکده سلامت تصریح کرد:  سلامت یک موهبت و امانت از سوی خداوند است که به بندگان اعطا می‌شود و در صورت عدم رعایت آن خیانت در امانت محسوب می شود و با هر تفکری حق به خطر انداختن سلامتی مان را نداریم بنابر این باید در حفظ ونگهداری آن کوشا باشیم.
 
وی ادامه داد:  این فضا ایجاد شد برای اینکه به درک آن برسیم که ضرر زدن به سلامت بسیار مضر است وبا ایجاد فضای شاد و متنوع باید در جهت شادابی و نشاط کوشا باشیم.
 
 در ادامه کلمکانی مدیر کل اداره سلامت شهر تهران گفت: با شعار امسال که شعار خود مراقبتی نامگذاری  شده است باید هم به فکر خود، خانواده و تبع آن به فکر همسایه و جامعه مان و همچنین مراقبت تله‌هایی که در اطرافمان وجود دارد باشیم.
 
 وی در ادامه اظهار داشت: وقتی جامعه امان متعهد باشد به سلامت از آن می‌توانیم عبور کنیم لذا درک سلامتی بسیارحائز اهمیت است و با بکارگیری آن می‌ توانیم نشاط و شادابی را برای  خود و جامعه فراهم آوریم.
 
شایان ذکر است:  غرفه های شامل ترک سیگار، فراموز وباشگاه چاقی، انجمن حمایت از حقوق کودکان، اداره بانوان شهربانو،  خانه کودک، اداره ورزش، مرکز بهداشت غرب و انجمن ام اس،  انجمن ندای معلولان ، حوزه اختصاص نیروی انتظامی، غرفه محلات و کانون محلات ده گانه سلامت محور، دمنوشهای گیاهی، سازمان آتش نشانی،جمعیت هلال احمر، قند خون  وفشار خون ، اداره بحران ، اداره ترافیک، مشاوره های روانشناسی... است.


انتهای پیام /

برچسب ها: فرا ، رسیدن ، جشن ، دهکده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار