کرمانشاه/

کنترل شدید دولت بعد از افزیش قیمت ها

یک نماینده مجلس با تاکید بر اینکه شیب افزایش قیمت حامل های انرژی باید مناسب باشد تا بر اساس وعده دولت فشار به مردم وارد نشود، گفت: دولت باید بعد از افزایش قیمت ها به شدت بازار را کنترل کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام وحید احمدی گفت: دولت باید در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارنه ها با شیبی ملایم قیمت حامل های انرژی را افزایش دهد، زیرا افزایش قیمت ناگهانی موجب وارد شدن شوک به مردم و گرفتاری جامعه می شود.

وی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت ها بعد از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، گفت: دولت نباید بعد از بالا بردن قیمت ها، بازار را رها کند تا هر بخش قیمت ها را آنطور که می خواهد افزایش دهد.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین رها شدن بازار را مساوی با افزایش نرخ تورم و فراهم کردن زمینه سوءاتفاده افراد سودجو دانست که منتظر هستند با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، نرخ ها را چند برابر افزایش دهند.

احمدی نکته دیگری که باید دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها مد نظرقرار دهد را توجه و حمایت ازبخش تولید و صنعت عنوان و خاطرنشان کرد: دولت باید امکانات و مشوق هایی را برای تولیدکنندگان در نظر بگیرد، در غیر اینصورت مانند گذشته مشکلات فراوانی برای این بخش رخ خواهد داد.

وی در خصوص افزایش قیمت بنزین نیز افزود: افزایش قیمت بنزین باید واقعی باشد و این موضوع نیز مد نظرقرار گیرد که قیمت واقعی بنزین بسیار بیشتر از رقم فعلی است.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ادامه داد: بعد از افزایش قیمت بنزین نیز باید نظارت ها بیشتر شود تا شاهد افزایش خودسرانه قیمت حمل و نقل نباشیم.

برچسب ها: کرمانشاه ، کنترل ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.