احسن اله شیر کوند، لیبرو تیم والیبال متین ورامین گفت: متاسفانه مسئولان باشگاه به خاطر برخی مسائل تصمیم به انحلال تیم والیبال گرفته‌اند.

 احسن اله شیر کوند لیبرو تیم والیبال  متین ورامین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه مسئولان فدراسیون در شرایط حساس فقط به فکر خودشان  هستند و به نفع خود تصمیم گیری می کنند به طوری که در حال حاضر  به ملی پوشان اجازه همراهی با تیم متین ورامین در مسابقات جام باشگاه های  جهان را نداده‌اند.
 
 وی تصریح کرد: در  حال حاضر  که تیم والیبال متین  موفق به کسب سهمیه  حضور در مسابقات جام باشگاه های  جهان شده است،  این باشگاه برای به دست آوردن نتایج قابل قبول نیاز دارد که با ترکیب کامل خود در برزیل برود  عدم همراهی  ملی پوشان در پیکارهای جام باشگاه های  جهان باعث می شود تا  این مجموعه نتواند به اهداف خود تست پیدا کند.
 
وی گفت: حضور تیم متین ورامین در مسابقات باشگاه های  جهان یک بحث ملی است و فقط مربوط یک مجموعه خاص نمی شود پس باید به آن نگاه ملی داشت شیرکوند تصریح کرد: 50 روز دیگر تا شروع مسابقات لیگ جهانی فرصت باقی مانده است و زمان کافی برای آماده سازی ملی‌پوشان وجود دارد باشگاه متین ورامین سه نفر ملی پوش خود را برای فقط پنج روز می‌خواهد در اختیار داشته باشد این مسئله برای مجموعه‌ای که میلیاردها تومان برای والیبال هزینه صرف کرده تقاضای نامعقول وغیر متعارفی نیست.

لیبرو تیم والیبال متین ورامین درادامه اظهار داشت: پیش بینی می‌کنم در صورتی که مسئولان فدراسیون به ملی‌پوشان اجازه ندهند تا آن‌ها در مسابقات جام باشگاه‌های جهان تیم متین را همراهی کند، مسئولان باشگاه از ادامه حضور در لیگ انصراف دهند وبه طور کلی پرونده رشته والیبال در باشگاه متین بسته شود.

شیرکوند در خاتمه گفت: ار وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون می‌خواهم تا با تیم متین ورامین برای حضور موفق درمسابقات جام باشگاه‌های جهان نهایت همکاری را داشته باشند چون در برزیل هم بحث پرچم کشورایران و منافع ملی والیبال مطرح است.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیبرو ، والیبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار