سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: شاگردانم در طول بازی‌های اخیر لیگ برتر والیبال عملکرد راضی کننده و خوبی داشتند.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نتایج اخیر ما در لیگ حاصل زحمات و تلاش بازیکنان، مسئولان باشگاه و کادر فنی است. 9 امتیازی که تاکنون گرفته ایم امیدوار کننده است.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان تصریح کرد: می دانم هر تیمی که تلاش بیشتری کند و بازیکنانی که در اختیار تیم باشند به طور قطع در لیگ نتایج خوبی کسب خواهند کرد. من در هر تیمی که به عنوان سرمربی حضور داشتم دلسوزانه و عاشقانه کار کردم. تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته چهارم لیگ برتر در ورامین به مصاف تیم متین ورامین می رود.

وی اظهار داشت: من خود را شهروند ورامین می دانم و زادگاهم این شهر است. من و احسن اله شیرکوند برای تشکیل این تیم و حضور در لیگ برتر زحمات زیادی کشیده ایم. سال قبل ورامین عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد امسال هم با اختصاص امکانات خود و جذب نیروهای قدرتمند به دنبال به دست آوردن مقام بهتری هستند.
با توجه به آن که اوایل فصل ورامینی‌ها نمی خواستند در لیگ تیم داری کنند من ناخواسته با تیم‌های دیگر وارد مذاکره شدم و هم اکنون از حضورم در کاشان راضی هستم.

کارخانه یادآور شد: دیدار متین و باریج اسانس هم مثل دیگر بازی ها قشنگ و جذاب است. من به عنوان سرمربی کاشانی‌ها به باشگاه خود تعهدات خاصی دارم و نهایت تلاشم را برای برد بکار خواهم گرفت برای ورامینی‌ها دیگر تیم های حاضر در لیگ هم آرزوی موفقیت می کنم.

وی تصریح کرد: ورامین تیم بسیار قدرتمند و خوبی است آن ها مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند ما هم قدرتمندیم امیدارم ستاره های 2 تیم در این دیدار عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشند.

*** واگذاری یک ست به زاهدان را به فال نیک می گیرم

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته سوم مسابقات لیگ برتر مقابل تیم شهرداری زاهدان با نتیجه سه بر یک در کاشان به برتری دست یافت.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: بازی خوبی بود زاهدانی ها در یک روز استثنایی مقابل ما ظاهر شدند آن ها در بازی اول خود مقابل شهرداری ارومیه هم یک بازی نزدیک و پایاپای را به نمایش گذاشته اند آن ها در بازی مقابل ما هم ست سوم بسیار عالی بودند و موفق به کسب امتیاز برد شدند.

کارخانه تصریح کرد: طبیعی بود که تیم زاهدان با توجه به 2 باخت قبلی خود مقابل ما انتهاری کار کنند به همین خاطر خود را به آب و آتش زدند و ما را تحت فشار قرار دادند من واگذاری یک ست به تیم زاهدان را به فال نیک می گیرم .
چون اگر در بازی های حساس و زمانی که ما به امتیازات بیشتر احتیاج داریم این مساله برایمان پیش می آمد به ضررمان شد.

انتهای پیام/مح

برچسب ها: کارخانه ، ورامین ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار