"شبكه راديويي سلامت"همزمان با هفته سلامت ويژه برنامه هاي متنوعي را از يكم الي هفتم ارديبهشت روي موج اف ام رديف 102 مگاهرتز مي برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، برنامه «زندگي جاريست» كاري از گروه سلامت روان و خانواده اين شبكه روز دوشنبه يكم ارديبهشت ماه از ساعت 10:20 به مدت 40 دقيقه با موضوع گسترش فرهنگ خود مراقبتي در نوجوانان به منظور ارتقاء سلامت روان از " راديو سلامت" پخش مي شود.

همچنين اين گروه از ساعت 19 در برنامه «خيابان بهبودي»  به موضوع مسئوليت پذيري ما در برابر سلامت خود و خانواده مي پردازد.

گروه سلامت جسم و پيشگيري شبكه راديويي سلامت نيز در برنامه «فراسو» از ساعت 8:30 در خصوص خود مراقبتي در بيماري هاي دهان و دندان و از ساعت 15:00 درباره اهميت آگاهي جوانان از اصول خود مراقبتي در پيشگيري از بيماري‌ها در برنامه «مجله پزشكي» صحبت مي كند.

گروه سلامت و تفريحات نيز در برنامه «سلام جواني» از ساعت 17 به موضوع توانمندسازي نوجوانان و جوانان براي خود مراقبتي اختصاص دارد.

برنامه «مردم و سلامت» كاري از گروه سلامت اجتماعي نيز از ساعت 12:00 به مدت 40 دقيقه با حضور دكتر صداقت رئيس اداره ايذر وزارت بهداشت، موضوع ترويج فرهنگ خود مراقبتي در نوجوانان و جوانان را بررسي مي كند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سلامت ، زندگی ، سالم ، شبکه ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار