اعتراضات دانش پذیران از برخی موسسات در نهایت به امضاء قرارداد رسمی و سراسری منتهی شد.

علی معصومیان مدیر کل دفتر آموزشهای آزاد و آموزشهای خاص در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به وجود 143 موسسه دانش پذیر با مجوز قطعی و فعالیت 109 موسسه از این تعداد موسسات، هم اکنون شاهد هستیم که برخی از این موسسات براساس منافع و مصلحت خود اقدام به جذب دانشجو کرده‌اند که در این میان اعتراضات برخی از دانش پذیران را در پی داشته است.

وی افزود: این موسسات به دلیل عدم دارا بودن قرارداد قطعی، در برخی از موارد از میزان فعالیت‌های خود سوء استفاده کرده و همین امر موجب برخی اعتراضات از سوی دانش پذیران شده است.

معصومیان تصریح کرد: هم اکنون یک فرم قرارداد به صورت سراسری مورد امضاء قرار گرفته تا هم منافع موسسات و هم دانش پذیران رعایت شود، چنانچه هم اکنون این قرارداد در مرحله پیش نویس است و فرآیند آن در مرحله تصویب قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اشاره به برخی تخلفات این موسسات اظهار داشت: دریافت وجه نقدی بیشتر از میزان مشخص شده، امکان عدم انصراف دانش پذیر در صورت عدم تمایل به حضور در کلاس ها و عدم پرداخت وجه نقد به دانش پذیر و در نهایت شروع فعالیت‌های کلاسی بدون موافقت دانش پذیر از جمله خلاف‌های موجود در این موسسات بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار