معاون فرهنگی قوه قضاییه با فراخواندن مددجویان به حفظ ایمان و اخلاق، گفت: اینجا فرصت‌های مختلفی است از آن استفاده کنید و به فرموده حضرت علی(ع) همواره باید خودمان را در معرض پند و اندرز قرار دهیم.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "هادی صادقی" معاون فرهنگی قوه قضاییه با حضور در جمع مددجویان در محل آمفی تأتر بازداشتگاه اوین گفت: حضور در بازداشتگاه برای بنده دو احساس متفاوت ایجاد کرد، احساس اول ناراحتی از بابت حضور شما در این مکان چرا که هیچ کس راضی به زندانی شدن افراد نیست و احساس دوم اینکه خوشحالم از اینکه می‌بینم در اینجا یک محیط با نشاط و کاملا آموزشی وجود دارد. شما هم سعی کنید از این فرصت استفاده کنید چرا که زندان بهترین فرصت برای تأمل در گذشته و بازسازی آینده است.

این مقام قضایی افزود: بسیاری از سران انقلاب که در زندان‌های زمان طاغوت بودند علیرغم اینکه به هیچ وجه زندان‌های کنونی با زندان‌های آن موقع قابل مقایسه نیست فرصت را غنیمت شمرده و به مطالعه و تألیف کتاب پرداختند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با فراخواندن مددجویان به حفظ ایمان و اخلاق، خاطرنشان کرد: اینجا فرصت‌های مختلفی است از آن استفاده کنید و به فرموده حضرت علی(ع) همواره باید خودمان را در معرض پند و اندرز قرار دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.