مدیر کل امور قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن و معارف اسلامی از راه‌اندازی و احیای مراکز دارالقرآن‌ها در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانف محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل امور قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی در سبزوار افزود: در حال فراهم کردن زیرساخت‌ها هستیم زیرا دارالقرآنی می‌خواهیم که در شان قرآن باشد.

وی با بیان اینکه براساس شاخصه توسعه برای هر منطقه آموزش و پرورش دو دارالقرآن را برای خواهران و برادران برنامه ریزی کرده ایم، اظهار داشت: برای سال تحصیلی آینده این دارالقرآن ها را راه اندازی می‌کنیم.

مسیب‌زاده گفت: از فعالیت‌های محوری اداره کل حفظ آیات منتخب و موضوعی قرآن با بهره‌گیری از سیره اهل بیت (ع) است.

وی افزود: همچنین درسال تحصیلی جاری با امضای ریاست جمهوری سند جامع نماز را امسال مصوب کردیم تا زمینه اجرای آن هر چه سریعتر محقق شود.

مدیرکل امور قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش با قدردانی از برگزارکنندگان سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف خراسان رضوی خطاب به شرکت‌کنندگان در این مسابقه، اظهار داشت: همه کسانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند برنده هستند زیرا بهترین راه را انتخاب کرده‌اند.

مسیب‌زاده افزود: مسابقات کشوری این رقابت‌ها در بخش آوایی در استان آذربایجان غربی و در بخش پژوهشی در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار