سنندج/

ایران نمونه‌ای کامل از امنیت در جهان است

استاندار کردستان با بیان اینکه ایران نمونه‌ای کامل از امنیت در جهان است گفت: مردم با دیدن چهره‌های بشاش نیروهای مسلح احساس امنیت می‌کنند چراکه آنها را از خود می‌دانند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،زاهدی گفت: موقعیت استراتژیک و سوق‌الجیشی ایران به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه باستانی جاده ابریشم، دستیابی به آب‌های گرم و آزاد بین‌المللی و دارا بودن منابع و ذخایر زیرزمینی و روزمینی بسیار باارزش و به عنوان یک قدرت بالفعل و بالقوه منطقه‌ای و جهانی از آغاز تاریخ تاکنون مورد طمع و هجمه دشمنان قرار گرفته است.
وی افزود: به همین دلیل جنگ‌های زیادی در در منطقه اتفاق افتاده است اما مردم و نیروهای مسلح مقتدر همواره در حفاظت از کیان اسلامی در مقابل این تهاجمات ایستاده‌اند.
استاندار کردستان اضافه کرد: هر زمان به دلیل حکومت‌های فاسد در این جنگ‌ها بخشی از ایران جدا شده است، اکنون این بخش‌های جداشده ایرانی بودن خود را حفظ کرده‌اند و خود را در حوزه جغرافیایی این مرز و بوم می‌دانند.
 زاهدی خاطرنشان کرد: هوشیاری امام راحل موجب انسجام ارتش و قرارگرفتن آنها در کنار نیروهای سپاه و مردمی بسیج و مجموعه انتظامی چنان از مرزهای کشور دفاع کرده‌اند که نه تنها ذره‌ای از خاک کشور در اختیار دشمن نماند بلکه پاسخ کوبنده‌ای هم گرفتند.
وی بار اشاره به تحریم‌های نظامی کشورمان گفت: علی‌رغم اینکه در دادن ادوات و تجهیزات نظامی تحریم شدیم اما ارتش و سایر نیروهای مسلح با اتکا به توانمندی خود اکنون در این بخش هم به خودکفایی کامل رسیده‌اند و این افتخار ملت ایران است.
استاندار کردستان افزود:از آنجایی که مردم نیروهای مسلح را از خود می‌دانند، با دیدن چهره بشاش آنها احساس امنیت می‌کنند و این یک واقعیت است چرا که با نگاهی به کشورهای همسایه می‌توان دریافت که ایران با لطف خدا، رهبری مدبرانه و توانمندی نیروهای مسلح ثبات و امنیت در منطقه برقرار است و می‌توان آن را به عنوان نمونه‌ای از امنیت در جهان معرفی کرد./س
 
برچسب ها: امنیت ، ارتش ، هوشیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.