معاون شهردار منطقه 9 خبر داد:

اجرای بیش از 50 عنوان برنامه سلامت محور در پهنه جنوبی آزادی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با اشاره به ویژه برنامه های هفته سلامت از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه سلامت محور در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 9 ، هاشم فخاری با اعلام این خبر گفت: برنامه های هفته سلامت امسال با شعار «یک عمر سلامت با خود مراقبتی » و با برپایی دهکده سلامت در بوستان کوکب ناحیه 2 اجرایی می شود.

وی با اشاره به برپایی دهکده سلامت در هفته سلامت نیز ، اظهار داشت: در این دهکده 26 غرفه شامل ترک سیگار ، فرآموز ، باشگاه چاقی ، ورزش ، بانوان ، آسیب ها ، ترافیک ، بحران ، بازیافت ، امور شهروندی ، شورایاری ، مدیریت محله ، IMS و HSE ( جامعه ایمن) برپا می شود.

فخاری افزود: برگزاری همایش هنر و سلامت با حضور پزشکان هنرمند و فعالان عرصه سلامت ، برنامه زنگ مدرسه سالم ، عیادت از بیماران توسط مدیران و مسئولان منطقه از جمله برنامه های مهم در این هفته بوده که براساس روزهای هفته سلامت و طبق زمان بندی معینی اجرایی می
شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این  برگزاری کلاسهای آموزشی و مشاوره فردی با محوریت شعار سال در سطح خانه های سلامت و پیاده روی نمادین به مناسبت هفته سلامت از دیگر برنامه های این هفته است که انجام می شود.

معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: تست فشار خون ، مشاوره تغذیه ، روان شناسی ، پزشکی و ... هم از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ارتقا سلامت جسمی و روانی به شمار می رود که در هفته سلامت از تاریخ اول اردیبهشت تا هفتم همین ماه اجرایی می شود و مشاوره رایگان در زمینه های مختلف سلامت برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهردار ، برنامه ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار