هنگامی که یک ایمیل را در سرویس‌های ایمیل باز می‌کنید گزینه‌های مختلفی برای حذف، نشانه‌گذاری به‌عنوان خوانده نشده، آرشیوکردن و... در اختیار شما قرار می‌گیرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، هنگامی که یک ایمیل را در سرویس‌های ایمیل باز می‌کنید گزینه‌های مختلفی برای حذف، نشانه‌گذاری به‌عنوان خوانده نشده، آرشیوکردن و... در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 سرویس جیمیل نیز این گزینه‌ها را در یک نوار در بخش بالای صفحات ایمیل‌ها به شما نمایش می‌دهد و به‌طور پیش‌فرض این گزینه‌ها با آیکون‌هایی به‌نمایش درمی‌آیند.

گاهی اوقات تشخیص گزینه‌ای مناسب از میان این آیکون‌ها برای کاربران دشوار است، برای مثال ممکن است کاربر نداند آیکون هشت ضلعی که وسط آن یک علامت تعجب قرار دارد برای گزارش ایمیل به‌عنوان اسپم کاربرد دارد. اگر تشخیص این آیکون‌ها برای شما هم دشوار است و می‌خواهید به روش ساده‌تری از گزینه‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد استفاده کنید، می‌توانید با طی مراحل زیر، این آیکون‌ها را به کلیدهای متنی تبدیل کنید:

1 ـ ابتدا به محیط کاربری خود در سرویس جیمیل وارد شوید.

2 ـ از بالا ـ سمت راست روی آیکون تنظیمات که به شکل یک چرخ‌دنده‌ کوچک است کلیک کرده و در منوی به‌نمایش درآمده روی Settings کلیک کنید.

3 ـ تب General را انتخاب و در بخش Button labels گزینه‌ Text را فعال کنید.

4 ـ در پایان روی Save Changes کلیک و تغییرات را مشاهده کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار