روسيه: لفاظی‌‌های سياسی ناتو عليه روسيه افزايش يافته است

وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد طی روزهای اخیر لفاظی‌های سیاسی ضد روسیه سازمان پیمان اتلانتیک شمالی (ناتو) بیشتر از تبلیغات این سازمان در زمان تهاجم به یوگسلاوی سابق شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد طی روزهای اخیر لفاظی‌های سیاسی ضد روسیه سازمان پیمان اتلانتیک شمالی (ناتو) بیشتر از تبلیغات این سازمان در زمان تهاجم به یوگسلاوی سابق شده است.

وزارت امور خارجه روسیه همچنین اعلام کرد ناتو اخیرا بیانیه‌هایی را منتشر کرد که این سازمان تلاش کرد دلایل به وجود آمدن بحران در اروپا را طبق معمول متوجه روسیه کند و این مسئولیت را بر گردن مسکو بیاندازد.

 وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد مسکو هرگز از همکاری با سازمان پیمان آتلانتیک شمالی خودداری نخواهد کرد و پیشنهاد می‌کند که این همکاری‌ها باید بر اساس کیفیت باشد.

وزارت امور خارجه روسیه خاطر نشان کرد : به رغم مخالفت با توسعه ناتو، استقرار سامانه دفاع موشکی و عدم تطابق قوانین این سازمان با حقوق بین‌الملل، مسکو صادقانه با این سازمان در حوزه‌هایی که دارای منافع مشترک بوده، همکاری کرده است.

بنابر اعلام وزارت امور خارجه روسیه، مسکو در زمینه مبارزه با ترویسم، قاچاق مواد مخدر و دزدی دریایی، مقابله با بلایای طبیعی و همچنین افغانستان با ناتو همکاری کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار