مدیر شبکه رادیویی سلامت از پنج عنوان برنامه رادیویی که در جهت فرهنگ سازی سلامت مردم است فعالیت می‌کنند، خبرداد.

علیرضا بهفر، مدیر شبکه رادیویی سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه‌های هفته سلامت با موضوعات سلامت جسمی، سلامت روانی، سلامت محیطی، سلامت معنوی و سلامت اجتماعی در قالب‌های مختلف فعالیت می‌کند.

وی عنوان کرد: برنامه‌های ورزش همگانی، ورزش و زندگی، ورزش، نفس مردم، ورزش و فراسو در قالب اختصاص در بیست دقیقه در روز به ورزش برای مردم فعالیت می‌کند. 

وی خاطر نشان کرد: تغذیه سالم به تشویق مردم به عدم استفاده از فست فود‌ها در برنامه سفره ایرانی و فراسو به اطلاع رسانی می‌پردازند. 

وی افزود: در برنامه‌های مجله پزشکی و خانه به توضیحاتی در خصوص خواب سالم پرداخته می‌شود و همچنین آگاهی‌هایی قبل از بیماری‌ها و مشورت با پزشکان و خود مراقبتی در برنامه کودک من و مشاوره و روانپزشک در برنامه کارگاه همراه و سایبان آرامش صورت می‌گیرد. 

وی افزود: کارگاهی برای جدا کردن حمل زندگی و محل کار، تبلیغ اعتماد به نفس و ترویج عزت نفس در برنامه‌های زندگی جاریست، سایبان آرامش و کودک من در حال اطلاع رسانی است و در ‌‌نهایت مدیر شبکه رادیویی سلامت گفت: برنامه‌های اجتماعی در خصوص حفظ روابط بین فردی، راههایی برای شاد بودن و در گروه سلامت معنوی، ارتباط انسان با خالق خود در برنامه‌های تا بی کران آرام جان، سرآغاز، حس خوب زندگی اطلاع رسانی می‌کند. 

 گفتنی است این برنامه‌ها در قالب نمایش، طنز، مسابقات نیز در طول سال برگزار خواهند شد.

 

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیوسلامت ، پزشک ، مجله ، خواب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار