معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: براساس آخرین گزارشات اعلام شده کمک‌های مردمی از مرز 70 میلیارد تومان عبور کرد.

سعید ستاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه در جشنواره نیکوکاری عظمت و حماسه‌ای خلق شد که خارج از تصور بود گفت: امسال پیش‌بینی کمک 70 میلیاردی را از وجوهات نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست و خیرخواه کشور در جشن نیکوکاری داشتیم که در ابتدا رسیدن به این رقم دشوار به نظر می‌رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته 40میلیارد تومان حاصل از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شد تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز تعدادی از ادارات کل آموزش و پرورش گزارشات نهایی خود را اعلام نکرده‌اند، اما رقم محاسبه اعلام شده بیش از 70 میلیارد تومان کمک مردمی است.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری سال 92، در یکصد هزار مدارس، مساجد و پایگاه‌های امداد برگزار شد که کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس توسط اولیای مدارس با شناسایی دانش‌آموزان نیازمند توزیع و در مساجد نیز توسط هیئت امنا و ائمه جماعات مسجد با شناسایی نیازمندان شناسایی شده همان محله توزیع شد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار