محسن پیرهادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای نعمت بسیج که امام راحل آن را بنا نهاد باید خدارا شاکر باشیم و البته برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، به طور کلی در یک نگاه لطف خداوند شامل حال ما شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران محسن پیرهادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست ابلاغ برنامه‌های سال 93 سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه کارهای مهم، با ارزش و باشکوهی توسط شهرداری در سطح شهر انجام شده است، افزود: در بدنه شهرداری و نیروی انسانی، در حوزه کالبد شهر و همچنین در حوزه شهروندی فعالیت‌هایی انجام شده که قابل توجه است. یعنی شهرداری تهران نسبت به همه مردم شهر اعمال وظیفه کرده و در هر زمینه ای موثر بوده است. این در حالی است که برای بسیجی که امام راحل آن را بنا نهاد باید خدارا شاکر باشیم و البته برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی. به طور کلی در یک نگاه لطف خداوند شامل حال ما شده است و برای شکرگذاری از این نعمت باید اندیشه ها و گفتمان امام راحل، علی زمان و انقلاب اسلامی را درک کنیم. نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما انصافا جای شکرگزاری دارد که باعث شده توفیق بسیجی بودن به ما داده شود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه در شناسنامه ما بسیجی بودن حک شده است، تصریح کرد: این نعمت است و هرکسی این توفیق را ندارد. لذا تکلیف ما هم سنگین تر است. هرسال که شعار آن سال مطرح می شود ،انصافا تکلیف ما هم بیشتر می شود زیرا مدعی هستیم که یار و سرباز نزدیک تری به انقلاب هستیم و این را ادعا داریم . هرکدام از ما قلبا و رفتارا و عملا باید این را ثابت کنیم. بنابراین هر شعاری که از سوی رهبری داده می شود وظیفه ما را سنگین تر می کند . امسال سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است و شاکله بسیج مدعی است که با روحیه بسیجی می توان فعالیت ها را پیش برد.

پیرهادی یکی از مصادیق اعمال مدیریت جهادی را در شهرداری تهران خواند و عنوان کرد: بنابر نظر رهبری این موضوع در شهرداری تهران در حال انجام است.

عضو شورای چهارم شهرتهران با تاکید بر اینکه در نظام بین‌الملل آنچه که اتفاق افتاده وجود روحیه خصمانه با نظام اسلامی ما است، بیان کرد: این موضوع روز به روز هم سخت‌تر می‌شود. به عنوان مثال در بیانیه اتحادیه اروپا انتخابات ما و انتخاب آقای روحانی را زیرسوال برده‌اند.

پیرهادی اندیشه اسلامی را انقلابی و عمل اسلامی و انقلابی را از موضوعات مهم خواند و خاطرنشان کرد: باید به این دو موضوع وارد شویم و البته در شناخت آن بصیرت هم باید وجود داشته باشد.  در این راستا لازم است که درون خود را بشناسیم تا بتوانیم جلوی امریکا بایستیم.

وی با بیان اینکه اگر ناعدالتی در شهرداری دیده شد بسیج شهرداری باید وارد عمل شود، ادامه داد: اگر در چنین مواردی سکوت کنیم جلوی امریکا هم سکوت خواهیم کرد. اگر جایی ظلمی دیدید واندیشه ناسالمی در مجموعه بود که  مطمینا به ندرت این موضوع ممکن است رویت شود، بسیج باید محکم از آرمان خود دفاع کند.

به گفته پیرهادی در مراودات شخصی باید ببینیم چقدر دچار روحیه حق طلبی هستیم. این موضوع کاری به جایگاه‌ها ندارد. من که جایگاهی در بسیج شورا دارم باید بدانم اگر سکوت کنم خداوند مرا بازخواست خواهد کرد.

پیرهادی با بیان اینکه در سال92 کارها و فعالیت‌های مطلوبی در بسیج شهرداری انجام شده است، اذعان کرد: 1582 حلقه صالحین نیز شکل گرفته و نزدیک به هزار سرحلقه که جمعا 8 هزار نفر را شامل می‌شود به وجود آمده است‌. ضمن اینکه تبدیل عضویت عادی به فعال 3 هزار نفر هم صورت گرفته است. در این بین در سطح شهر تهران تیزرهای تلویزیونی، عکس شهدا، فعالیت‌هایی در مترو و... هم از مجموع فعالیت‌های بسیج شهرداری تهران دیده می‌شود، هرچند که اعتبارات ما کم است. در حال حاضر 230 پایگاه داریم که اگر ماهانه یک میلیون تومان به انها داده شود بودجه ما تمام خواهد شد‌. درحقیقت بودجه بسیج از نصف بودجه معاونت اجتماعی یک منطقه هم کمتر است اما با این وجود افتخار می کنیم که بسیجی هستیم و از شهردار تهران که خود سابقه فرماندهی جبهه دارد تشکر می‌کنم که بسیار تا کنون کمک کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت ، جهاد ، بسیجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار