عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: شورا در انتخاب به موقع خود در کمیسیون‌ها و شوراهای مختلف کوتاهی کرده و می‌بایست در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن این نمایندگان را معرفی کند.

محسن پیرهادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص تاخیر انتخاب نمایندگان شورا در شوراهای مختلف با گذشت 6 ماه از عمر شورای چهارم گفت: شروع شورای چهارم با در دستور کار قرار گرفتن برنامه 5 ساله دوم شهرداری بود که زمان طولانی مدتی را از شورا گرفت و بلافاصله پس از آن نیز بررسی متمم بودجه 92 و بودجه شهرداری تهران در سال 93 در دستور کار قرار گرفت که تمامی این موضوعات زمان زیادی از شورا را به خود اختصاص داد.
 
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران ادامه داد: در این خصوص چندین بار تذکر داده شده که انتخاب افراد در کمیسیون‌ها و شوراهای مختلف که شوراها می‌بایست در آنها نمایندگانی را معرفی کند با سرعت بیشتری انجام شود و درحالیکه شاید انتخاب تمامی این نمایندگان بیش از 2 جلسه از زمان شورا را نمی‌گرفت اما متاسفانه انجام نشده است.
 
وی افزود: این عدم انتخاب به موقع نمایندگان شورا در کمیسیون‌ها و شوراهای مختلف باعث شده تا بسیاری از پرونده و کارهای مردم بلاتکلیف باقی بماند که به نظر من شورا در این زمینه کوتاهی کرده است.
 
پیرهادی در ادامه بیان داشت: علیرغم وجود بسیاری موضوعات مهم در دستور کار شورا در عمر 6 ماهه آن و مشکلات آن در این زمینه اما شورا می‌توانست زودتر از این عمل کند تا کار مردم نیز زودتر به سرانجام برسد.
 
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: هفته گذشته انتخاب نماینده کمیسیون ماده 38 در دستور کار اعضا قرار گرفت که اقبال شاکری به عنوان نماینده شورا در این کمیسیون انتخاب شد؛ اما هنوز بسیاری از کمیسیون‌ها نظیر کمیسیون ماده 77 نماینده شورا در آن معرفی نشده که امیدواریم در سریعترین زمان ممکن تمامی نمایندگان شورا در کمیسیون‌ها و شوراهای مختلف انتخاب و معرفی شوند.
انتهای پیام/

برچسب ها: پیرهادی ، شورا ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار