عضو کمسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دود موازی کار‌ها به چشم مردم می‌رود و شهروندان و مدیریت شهری از آن متضرر می‌شوند.

محسن پیرهادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت مدیریت یکپارچه شهری از جمله مدیریت یکپارچه ترافیک اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها باید در این خصوص به این باور برسند که تحقق مدیریت یکپارچه سبب انسجام دستگاه‌های خدمات‌رسانی شده و موجب ارائه خدمات هر یک از آنها در قالب شبکه‌ای ضخیم می‌شود.

وی تصریح کرد: کاهش هزینه‌ای مالی و انسانی اداره شهر، افزایش کیفیت خدمات‌رسانی و نیز رفع نیازمندی‌های شهروندان در کوتاه مدت از جمله آثار و نتایج مدیریت یکپارچه شهری است.

عضو کمسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران به مدیریت واحد مسأله آلودگی هوا اشاره نمود و افزود: اگر مدیریت واحد مسأله آلودگی هوا را دنبال می‌کرد می‌توانست بفهمد که نقاط ضعف و قوت کار کجاست و اینکه کدام دستگاه‌ها فعالیت خود را به درستی انجام می‌دهند و کدام دستگاه‌ها وظایف خود را به دستی انجام نمی‌دهند باید پاسخگو باشند.

پیرهادی با بیان اینکه دود موازی‌کاری‌ها به چشم مردم می‌رود و شهروندان و مدیریت شهری از آن متضرر می‌شوند تصریح کرد: ناهماهنگی‌ها موجب هدر رفتن منابع و انرژی شده و هرگونه برنامه‌ریزی برای شهر را از سوی مدیران شهری سخت خواهند نمود.

وی با طرح این موضوع که به عنوان نماینده مردم به جز مجموعه مدیریت شهری، از برنامه‌های سایر ادارات خدماتی مانند آب و برق و سازمان‌های مهم نظیر آموزش و پرورش در حوزه شهری بی‌خبرم افزود: این یعنی جدا از هم و جزیره‌ای کارکرده واز مال و روز هم خبر نداریم و روند انجام کارها درکل کاری است.

عضو کمسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: این فرهنگ باید نهادینه شده که برای پیشبرد اهداف در جهت نیازهای مردم بتوانیم جایگاه و اختیارات خود را به دیگران واگذار نماییم.
 
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار