شیراز/

فعال شدن صنعت توريسم، گره‌گشاي تمام مشكلات اقتصادي

فعال شدن صنعت توريسم، گره‌گشاي تمام مشكلات اقتصادي و اجتماعي است و بايد همه دستگاه‌هاي اجرايي فارس، در راستاي ارتقا كيفي و كمي اين صنعت تلاش كنند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ احمدي استاندار فارس گفت: در جهان امروز توسعه صنعت گردشگري از جمله مباحث و اهداف كشور هاي پيشرفته به شمار مي رود و در اين راستا سرمايه گذاري هاي بسيار كلاني انجام مي شود.

وي ادامه داد: استان فارسو شهر شيراز بادارا بودن ظرفيت هايبالاي تاريخي،فرهنگي، گردشگري و درماني توان تبديل شدن به قطب جهاني جذب گردشگر را دارد و در اين خصوص بايدبرنامه ريزي منسجمي انجام شود.

استاندار فارس با تاكيد بر مشاركت و همدلي همه دستگاههاي متولي در زمينه توسعه اين صنعت افزود: رفع موانع اجرايي و توجه به كاركردهاي بي شمار جذب گردشگر دو محور اصلي براي فعاليت متوليان اين بخش است و ما تلاش مي كنيم تا با فعال كردن ظرفيت هاي اجرايي ، گام موثري در ارتقا اين جايگاه برداشته باشيم.

وی بیان کرد: محبوبيت و عدم محبوبيت شيراز و استان فارس به نحوه ارائه خدمات و برخورد سيستم اجرايي با گردشگران باز مي گردد و فعال شدن اين بخش به تنهايي مي تواند گره گشاي بسياري ازمشكلات اقتصادي و اجتماعي باشد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: فعال ، صنعت ، توریسم ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.