در ادامه مسابقات دو وميداني نابينايان وکم بينايان جايزه بزرگ پکن که در چين برگزار مي شود امروز تيم منتخب کشورمان صاحب دومدال طلا ،دو نقره و يک برنز ديگر شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه مسابقات دو وميداني نابينايان وکم بينايان جايزه بزرگ پکن که در چين برگزار مي شود امروز تيم منتخب کشورمان صاحب دومدال طلا ،دو نقره و يک برنز ديگر شد.

در نوبت صبح و بعدازظهر پنج ورزشکار در سه کلاس شرکت کردند.

در کلاس200متر T12 (تي 12)، «حسين سعيدي و ناصر حسين پور» مسابقه دادند که به ترتيب مقام دوم و سوم را کسب کردند و نماينده کشور چين نيز در همين ماده اول شد.

در کلاس100متر T 13 (تي 13) «عليرضا بّويراتي» مسابقه داد که در نهايت توانست با رکورد24 ثانيه 33 صدم ثانيه در جايگاه دوم بايستد، نمايندگان چين و کره نيز جايگاه اول وسومي را از آن خود کردند.

در کلاس T11 (تي 11) نابيناي مطلق ،آرش خسروي ديگر نمايده کشورمان مدال طلاي 200 متر را به خود اختصاص داد، در همين ماده کره و چين دوم و سوم شدند.

در پرتاپ ديسک نيز فاح ناصري پوران با ثبت رکورد 36 متر و 33 سانتي متر نشان طلاي اين ماده را از آن خود کرد،کشورهاي چين وتايپه و چين پس از وي در جايگاههاي دوم و سوم قرار گرفتند.
در اين دور از مسابقات16 تيم از ايران، چين، کره، ژاپن، مالزي، هند، سوريه، نيوزلند، ايتاليا، عربستان، اندونزي،سنگاپور، آلمان، هنگ کنگ، ويتنام و مغولستان شرکت کرده‌اند.

ابراهيم زاده سرپرست تيم درباره اين دوره از مسابقات گفت: مسابقات جايزه بزرگ چين يکي از پنج مسابقه معتبر جهاني است و شش ورزشکار از کشورمان در اين مسابقات شرکت کرده‌اند.
وي افزود : 16تيم از16 کشور در اين مسابقات شرکت کرده‌اند و در صورتي که ورزشکاران ايراني بتوانند رکورد پيشنهادي اعلام شده از سوي ايران را کسب کنند مي‌توانند به مسابقات پارا آسيايي کره جنوبي که اوت2014برگزار مي‌شود، راه يابند.

وي خاطرنشان کرد: در حال حاضر سيد حبيب حسيني ليرواي در 400 متر با ثبت رکورد 50 ثانيه و 43 صدم ثانيه توانست رکورد ورودي کره را کسب کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پکن ، نقره ، دوومیدانی ، جایزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار