مدیر کل نظارت ارزیابی پیام نور اعلام کرد

آغاز به کار "شورای ارزیابی دانشگاه پیام نور"

شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور با هدف سیاست گذاری براساس خط مشی دانشگاه فعالیت خود را پس از سال‌ها وقفه آغاز کرد.

دکتر علی پور مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور با هدف سیاست گذاری بر اساس خط مشی دانشگاه و ارزیابی فعالیت‌های دانشگاه پس از 15 سال وقفه در کار خود مجددا آغاز به کار کرد.

وی گفت: ارزیابی کلیه فعالیت‌ دانشگاه پیام نور و تشکیل جلسات و کمیسیون‌های تخصصی دانشگاه بر اساس آیین نامه و سیاست گذاری‌ها از جمله فعالیت‌های این شورا است.

وی با بیان اینکه نظارت بر اهداف و برنامه‌های پیش روی دانشگاه نیز از جمله وظایف این شورا است، خاطرنشان کرد: اولین جلسه این شورا 24 فروردین 93 برگزار شد و برنامه‌های دانشگاه در سال 93 و اهداف پیش روی دانشگاه نیز در این جلسه بررسی گردید. ضمن اینکه این شورا شامل رییس دانشگاه به عنوان رییس شورا، مدیر کل نظارت و ارزیابی به عنوان دبیر و معاون پژوهش و فناوری معاون آموزشی و تحصیلات، معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون اداری مالی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۳۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
سلام
دانشگاه پیام نور چرا شهریه ثابت دانشجویان مجازی ارشد رو 125 درصد افزایش داد؟
این در حالی بود که یکسال از تحصیل ما گذشته بود وما با شهریه ثابت 243 هزار تومان وارد شدیم بعد از یکسال شهریه ثابت 542 هزار تومان شد؟
آخرین اخبار