ثبت ۱۵۰ هزارمین پایان‌نامه در "پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها"

۱۵۰ هزارمین پایان نامه در پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور، در وب‌سایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، از بهمن ماه سال ۱۳۸۷ کار ثبت پایان‌نامه در پایگاه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی آغاز شده و از آن زمان تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار پایان‌نامه در این پایگاه به ثبت رسیده است. 

بنابراین گزارش، بیشترین پایان‌نامه ‌های ثبت شده در پایگاه ثبت پایان نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی مربوط به گروه علوم انسانی با ۵۱ هزار و ۴۹۸رکورد بوده و پس از آن به ترتیب گروه علوم پایه با ۲۶ هزار و ۹۶۱ رکورد، گروه فنی و مهندسی با ۲۵ هزار و ۴۸۹ رکورد، گروه کشاورزی با ۱۳ هزار و ۴۰۲رکورد، گروه هنر با ۴۳۸۱ رکورد و گروه علوم پزشکی با ۲۶۴۶ رکورد قرار دارند. 

براساس این گزارش: در این میان، ۱۱۴ هزار و ۲۹۷ پایان نامه در مقطع کار‌شناسی ارشد و هشت هزار و ۸۹۵ پایان‌نامه در مقطع دکتر بوده است. 

در ادامه این گزارش آمده است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز با بیش از ۸ هزار تایید پایان‌نامه، بیشترین سهم تایید پایان‌نامه‌ها در پایگاه ثبت را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه پیام نور استان تهران و دانشگاه علامه طباطبایی بیشترین تایید را داشته‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار