ستاد بازسازی"عتبات عالیات"، بسترهای لازم را برای حفظ و مرمت آثار تاریخی در "عتبات عالیات" از سال های گذشته فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران ،حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری بین ستاد بازسازی "عتبات عالیات کشور" و "سازمان میراث‌فرهنگی"، صنایع‌دستی و گردشگری که عصر امروز در سازمان میراث فرهنگی برگزار شد گفت: حضور با سابقه ی ایرانیان در بحث توسعه "عتبات عالیات" یک موضوع تاریخی بوده و بعد از اقداماتی که از سوی ایران صورت گرفت، ستاد بازسازی عتبات عالیات وارد عرصه بازسازی شد.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مهم ستاد بازسازی "عتبات عالیات" حفظ میراث و تاریخ کهن ایرانیان در عتبات عالیات است، که ایران در این زمینه فعالیت‌هایی را به انجام رسانده است.

پلارک تصریح کرد: ما امروز بسترهای لازم را در "عتبات عالیات" ایجاد کردیم و به نیابت از سازمان میراث فرهنگی اقداماتی را در حوزه میراث فرهنگی انجام دادیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یادآور شد: با مدیریت جدید، امیدوارانه به سازمان میراث فرهنگی مراجعه کردیم و این تفاهم نامه را امضا کردیم.

وی اظهار داشت: این تفاهم نامه بر سه موضوع موزه‌ها، حفظ آثار تاریخی و بازسازی و نوسازی این آثار که در اماکن مقدس نصب شده تهیه و به امضا رسید.


انتهای پیام/

برچسب ها: عتبات ، عالیات ، تاریخی ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار