تعداد بسیاری از پروژه‌های "میراث فرهنگی" که در سال‌های گذشته با مشکل روبه‌رو بوده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم بازگشایی مرکز اسناد و کتاب‌خانه‌ی سازمان که با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی برگزار شد گفت: با احیای دوباره‌ی این مرکز آرزوی دیرینه‌ی پژوهشگران،‌ دلسوزان و اندیشمندان حوزه‌ی "میراث فرهنگی" محقق شد.

 وی افزود: بخشی از هویت فرهنگی سازمان میراث فرهنگی به دلیل گرفتن تصمیمات غلط آسیب جدی دیده بود که امروز ساماندهی شد واز امروز با افتتاح دوباره مرکز اسناد در اختیار پژوهشگران، و محققین و علاقمندان در این عرصه قرار می‌گیرد.

 سلطانی‌فر تصریح کرد: سازمان "میراث فرهنگی" ،صنایع دستی و گردشگری بیش از هرچیز نیازمند ثبات و آرامش  است. باید این مجموعه را به‌‌عنوان یک مجموعه فرهنگی جامعه نگر و تاثیر گذار در عرصه فرهنگ کشور معرفی کنیم.
 
معاون رئیس جمهور اظهارداشت: خبرهای خوبی در عرصه‌ی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای سال 93 داریم، با توجه به تآکید مقام معظم رهبری بر روی اقتصاد و فرهنگ در سال جاری سازمان "میراث فرهنگی" ظرفیت بالایی در هر دو عرصه‌ی توسعه‌ی فرهنگی و توسعه اقتصادی برخوردار است. 

وی افزود: در سال‌های گذشته اتفاقات ناخوشایندی در سازمان "میراث فرهنگی" افتاد و آسیب‌های بسیاری بر این سازمان وارد کرد. ما امیدواریم بتوانیم با کمک و همراهی همه دلسوزان آینده خوبی برای سازمان میراث فرهنگی، صنایع گردشگری کشور رقم بزنیم.

سلطانی‌فر تصریح کرد: با توجه به منابع محدودی که داریم تلاش می‌کنیم در تاسیس منابع مالی بهترین بهره‌وری را داشته باشیم و تعداد قابل توجهی از پرژه‌ها میراث فرهنگی که در سال‌های گذشته با مشکل مواجه بود تکمیل کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار