والیبالیست متین ورامین بعد از صعود تیمش به نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: از این پس دیگر بازی ها برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، میکائیل تاجر که نقش موثری در پیروزی تیم متین ورامین مقابل چین تایپه ایفا کرده بود پس از این مسابقه اظهار کرد: بازی امروز سخت ترین مسابقه ای بود که تا امروز انجام دادیم. متاسفانه سعید معروف در بازی امروز همراه تیم ما نبود اما خدارا شکر که در نبود او باز هم توانستیم حریف را شکست دهیم و به نیمه نهایی راه پیدا کنیم.

وی افزود: بعد از واگذاری ست نخست و چند اشتباه داور بازیکنان قدری عصبی شدند. همین استرس روی کار تیمی بازیکنان ایران تاثیر گذاشته بود. رفته رفته جمع شدیم تا پایان ست چهارم موفق شدیم بازی را ببریم.

والیبالیست متین ورامین گفت: بعد از این دیگر همه بازی ها برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد.  برای اینکه بخواهیم قهرمان شویم باید همه حریفان راشکست دهیم. فکر ما فقط این است که دست پر به کشور برگردیم.

تاجر با اشاره به حریفان ایران در مرحله نیمه نهایی خاطر نشان کرد: تیم های چین و قطر از بازیکنان خارجی خیلی خوبی برخوردار هستند. در نیمه نهایی کار سختی داریم. امیدوار هستم بتوانیم با تمام توان دو بازی باقی مانده را هم ببریم و قهرمان شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.