کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اکنون وقت این رسیده است که سازمان لیگ با تشکیل یک گروه به بررسی نقاط ضعف تیم‌ها پرداخته و آینده موفقیت آمیز فوتبال کشورمان را ترسیم کند.

فریدون معینی کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بررسی مسائل فنی لیگ برتر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه به لحاظ فنی لیگ امسال ما موفقیت چندانی حاصل نکرد زیرا مشکلات تیم‌ها بسیار زیاد است و تا این مشکلات رفع نشود هم چنان به قوه خود باقی می‌ماند و باید اعلام کنم که ضعیف بوده است.
 
وی در ادامه افزود: به لحاظ فنی و از خیلی‌ جهات دیگر لیگ ما متفاوت از لیگ‌های سنوات گذشته است  و تیم‌های ما به لحاظ فنی تفاوت زیادی دارند.
 
معینی ادامه داد: برخی تیم‌ها با هزینه‌هایی که خرج کرده بودند تفاوت زیادی با سایر تیم‌ها داشتند ولی به لحاظ فنی نفت و فولاد بهتر از بقیه بودند.  
 
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص تیم‌های پایین جدول و سقوط کرده به لیگ پایین‌تر هم تصریح کرد: باید اذعان کنم بسیاری از بازیها فاقد بار فنی بوده و برخی دیگرا هم دارای فاکتور فنی بودند.
 در مورد مصدومیت های مس- فجر و داماش هم این نکته را ذکر کنم که این تیم‌ها هم تیم خوبی بوده‌اند ولی بعضی مسائل باعث شده که به نتیجه لازم دست پیدا نکنند که از این علل می‌توان به تغییرات مدیریتی، تغییرات مربی و نداشتن استراتژی نام برد که متاسفانه در همه باشگاه‌ها وجود دارد.
 
وی بیان کرد: اکنون زمانی این فرا رسیده است که سازمان لیگ با تیمش یک گروه تحقیقات زمینه ساز موقعیت بازکینان لیگ برتر است.

همچنین این گروه با آسیب‌شناسی دلیل سقوط تیم‌ها را بررسی کند و با تهیه آمار دقیق و خوب آینده موقیت آمیز فوتبال ما را ترسیم کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد قهرمانی فولاد هم اضافه کرد: فولاد در زمینه بحث مدیرفنی همیشه پیشگام بوده است و حقش قهرمانی بود. هم به بهترین شیوه مربی انتخاب کرده بود وهم بازیکنان را به درستی برای پست‌ها تعیین کرده بود، به طوری که دیدید بدون نوسان توانست قهرمان  شود، البته باید گفت: پول‌های زیاد چندان موثر نبوده است چنانچه بازیکن جوانی با کمترین پول نسبت به یک بازیکن با رقم بالا بهترین عملکرد را در زمین از خود به جای گذاشته شده است.

وی عنوان کرد: به نظر من ضعف عمده لیگ برتر نبود برنامه درست تغییرات بی‌رویه مدیریتی جایگزینی احساسات به جای منطق به طوری منطق از عوامل صنف تیم‌های لیگ برتر است.

معینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که با آسیب‌شناسی تیم‌های سقوط کرده و رفع نقاط ضعف و ترمیم آینده فوتبالی کشور بتوان در لیگ‌های بعدی شاهد نشاط پویایی و سرزندگی باشیم تا به این وسیله زمینه موفقیت تیم ملی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: معینی ، فوتبال ، کارشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار