انتشارات "نیستان" با 40 عنوان کتاب جدید و 85 عنوان تجدید چاپ در" نمایشگاه بین‌المللی کتاب" حضور می‌یابد.

سید مظفر شجاعی، مسئول انتشارات "نیستان"، در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب، 40 عنوان کتاب جدید و 85 عنوان تجدید چاپ داریم که از میان کتاب‌های تجدید چاپ شده انتشارات، بیشترین تعداد را کتاب‌های "سید مهدی شجاعی" به خود اختصاص داده است.

وی افزود: جلدهای 10 تا 15 ترجمه شرح "نهج‌البلاغه ابن ابی‌الحدید" از سال گذشته تا امسال چاپ شده است که جلد 16 این کتاب نیز در دست انجام است و تمام این جلدها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال عرضه می‌شود.

مسئول انتشارات "نیستان" ادامه داد: جلد ششم کتاب "گویش پیامبر" با عنوان "سلوک فردی" اثر سید مجتبی حسینی به چاپ رسید و جلد هفتم این کتاب نیز در حال چاپ است تا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب این هفت جلد حضور داشته باشد.

شجاعی تصریح کرد: "درخت سوخته در باران" ترجمه منظوم "ابوحمزه ثمالی" ترجمه "ناصر حاملی" همچنین کتاب "دنیا، مرگ، برزه در نهج‌البلاغه" اثر فاطمه احمدی و کتاب "آهو، مبارک باد" اثر عبدالرضا رضایی‌نیا با موضوع اشعاری درباره امام رضا (ع) به نمایشگاه بین‌المللی کتاب می‌آید.

وی عنوان کرد: "ترجمه دعاهای عرفه، ندبه، مناجات شعبانیه، مکارم اخلاق و زیارت جامع کبیره"، اثر "سید مهدی شجاعی" همچنین رمان غنچه کبود یاس اثر هادی شریفی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور خواهد داشت.

مسئول انتشارات "نیستان" اظهار داشت: "غزل کفر" اثر امیر دژاکام" ، "مسافر کربلا" و "مرد رویاها" اثر سید مهدی شجاعی از دیگر کتاب‌های آماده شده برای نمایشگاه کتاب است.

وی ادامه داد: کتاب "مرا به خواب‌هایت ببر مارید" مجموعه داستان "سید علی شجاعی" در 168 صفحه با قیمت 9 هزار و 500 تومان در تیراژ 2 هزار و 200 صفحه برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب توزیع می‌شود.

شجاعی اظهار داشت: کتاب داستان برای نوجوانان با عنوان "دکتر پارکینگ" اثر "فرانتس هوهله" ترجمه "رکسانا سپهر" با تیراژ 2 هزار جلد در 164 صفحه "نیم وزیری" به قیمت 3000 تومان چاپ شد و این کتاب به همراه کتاب "خزان در خزان" مجموعه داستان و "زن درون آلپاچینو" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.