زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب فارس 14 دی ماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛احمد همتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: به دلیل همزمانی تاریخ اولیه برگزاری نمایشگاه کتاب با ایام محرم به دستور وزارت ارشاد قرار شد که برگزاری این نمایشگاه به تاریخ دیگر یموکول شود.

وی با اشاره به اینکه مسوولین نمایشگاه بین المللی هماهنگی لازم را برای برگزاری نمایشگاه نداشتند ادامه داد: تاریخ دیگری را که برای برگزاری این نمایشگاه مشخص شده بود سوم تا 9 دی ماه بود که متاسفانه مسوولین نمایشگاه بین المللی فارس محل را به گروهی دیگر اجاره داده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: برای برگزاری نمایشگاه کتاب محل راه اندازی این مجموعه یک هفته تا 10 روز قبل باید در اختیار فرهنگ و ارشاد قرار گیرد که در تاریخ سوم دی ماه این مهم ممکن نبود.

همتی بیان کرد: با تاکید استاندار فارس بر برگزاری با شکوه این نمایشگاه تاریخ 14 دی ماه را برای این نمایشگاه در نظر گرفتیم که از 10 روز قبل، محل برگزاری نمایشگاه در اختیار فرهنگ و ارشاد قرار گیرد.

وی گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب فارس پس از نمایشگاه تهران بزرگترین نمایشگاه کتاب کشور است که افزون بر یک هزار ناشر در آن شرکت می کنند./س
انتهای پیام/
برچسب ها: فارس ، میزبان ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.